laser

Idag efter jag slutat jobbet hämtade jag min klocka som vart inne på lagning men slutade med att jag fick en ny. Min gamla var finare, buh!
Svängde även för bli och sa hej till Ludvig. Sen blev det raka vägen till att hämta min laser maskin! Spännande, så när jag fick hämtat den blev det till Kungälv och byta ut mina skor i sista sekund då jag var där 17.56 och dom stänger 18.00! Men jag hann så fick bytt men dom hade inte mina gamla kvar så blev ett par nya, ser helt annorlunda ut och vet inte om jag gillar dom riktigt ännu, men fanns bara ungefär två stycken att välja mellan och dom andra såg helt åt skogen ut!
Sen blev det mys hemma hos bästa mamma. Hon klippte mig då det slitna ska bort! Fick även testat min laser, tur att mamma var med då hon fick förklara vissa grejer och att hon hjälpte mig och gjorde baksidan! Så nästa gång jag ska göra det är inte förrän om 2 veckor, ska bli spännande och ser om lasern fungerar! Sedan blev det mys i soffan med rulltårta, apelsinbitar & päronbitar framför vänner! Mums en riktigt lyckad torsdags kväll och hoppas jag får en mysig fredag imorgon också, men med vem det blir med har jag inte bestämt mig ännu.
Hoppas ni alla haft en dunder bra dag!
Jag älskar dig mamma, hur mycket som helst! ♥

Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0