Ricinolja

Idag har jag börjat min behandling av Ricinolja. Det säljs att håret ska växa dubbelt så snabbt och det har funkat på väldigt många. Ricinoljan är egentligen inte tillverkad för håret, men detta upptäcktes senare reagera på kvinnornas hår. Så ricinoljan är tillverkad som ett laxeringsmedel/tarmrensarolja. Så det är lite roligt att det funkar med ett sådant medel för håret! Men det ska bli spännande och se hur snabbt håret växer, då jag verkligen skulle behöva detta så jag klippt av mig mitt hår pga att jag färgade mitt hår 4 gånger på en vecka då det inte blev som jag hade tänkt mig och det blev missfärgat. Så nu behövs detta verkligen och har sett att väldigt många använder det. Det är väldigt fett bara! Känns som man inte tvättat håret på 2 veckor ungefär.
Här är två bilder på två olika tjejer som använt detta och det har funkat på dom.

Även en bild på hur flaskan ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0