mys med familjen!

Idag kom min bror upp till mig klockan halv 8 och putta på mig och sa " Åhh är du vaken va bra!"  hahaha så ful är han! Han la i alla fall sig bredvid mig och kunde inte somna om så vi satte på en film och myste! Sen gjorde jag i ordning mig för vi skulle hjälpa mamma idag med att handla och lägga grejer på graven där det var snö upp ända till mina knän men fick massa snö i skorna! Sen åkte vi till mammas jobb och hämta upp henne och åt lunch med henne och broshan! Satt upp en skärm på min vägg hos mamma så jag kan koppla in datan till den och kolla film, hur gott som helst! Snart ska jag och Tommie till pappa och käka middag med Eva, Marcus och Malin och sen spela bingo och grejer! Uppesittarkväll eller vad det heter? Mysigt i alla fall, sen blir till hem till mamma igen och mysa med henne också! Jag har den bästa familjen någonsin! Jag älskar er, imorgon är det julafton! Det känns verkligen inte så. :O Men nu ska jag gör mig i ordning det sista. Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0