stefan och krister

Idag har jag vart i skolan, har gått svin fort men kanske är för jag haft kul? :) När jag var på väg hem kommer det en jävla kille med hund (alkoholist) och hunden börjar skälla och attackera en tant som gick förbi fast hunden skulle till andra sidan vägen för det gick en annan hund där så det var ju inte meningen att hunden skulle attackera tanten, men hon blev ju svin rädd och skrek håll i hundjäveln! Men det var inte meningen att hon skulle säga så men hon blev så rädd så han blev svin arg och gick fram till tanten och drog henne i kläderna upp i luften och skrek åt henne "om du säger så en gång till så tar jag dig fan jävla idiot du ska inte säga så" och massa mer sa han, hon var jätte rädd för honom och dom var typ precis på vägkanten så bilarna fick köra sakta, men sen när tanten skulle gå över så hade hon sån panik så hon blev nästan påkörd så bilen fick stanna snabbt och på andra sidan stod och jag vänta på tanten för var tvungen att fråga hur det var med henne och om hon fick ont och grejer! Sen följde jag med henne hem så hon mådde bra, seriöst fan va sur jag var skulle så gärna viljat gå fram och lyft upp honom istället och säga att man inte ska gå på gamla som kan på hjärtinfarkter och grejer! SÅ JÄVLA RESPEKTLÖSA MÄNNISKOR FINNS DET! Blir så jävla sur på folk som inte kan ta hand om sina jävla djur. Det finns fan folk som är rädda för hundar och andra djur. Tur det finns vissa som har vett i skallen som har djur men vissa borde ju inte ens ha det. Tanten var ju typ i chock stackarn! Hon blev iallafall jätte glad att det fanns snälla vittnen som hade sett det och att jag följde henne hem och så!
Nu blir det hem till pappa sen ska vi på Stefan och Krister och sen åker jag hem till Natta och myser med henne och Agnes! Hava a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0