hope and glory

Idag var första skoldagen efter lovet och jag var ändå inte mega trött som jag trodde jag skulle vara.. när jag vaknade så märkte jag att klockan var 8 istället för klockan 7 hade råkat ställt klockan fel tid så fick skynda mig eftersom jag började halv 9... Men hann inte så blev ingen engelska i morse. Efter skolan drog jag in till stan för att köpa ett par vantar och en mössa. Fick det jag ville ha och åkte hem igen så nu har jag precis kommit hem och är vrål hungrig så blir det mat det första jag ska göra! Ikväll blir det tv med mammsen mys!
Have a nice day
Bästa Amanda Soon fyller år idag, hoppas du haft/får en toppen dag! Älskar dig hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0