love is in the air

Idag har jag haft en go dag i skolan som fortsatte go hemma! Pluggat och  tränat idag riktigt gott! Träna faktiskt på friskis och svettis idag för pappa går ju där så han drog med mig.. :) Men det var gott förutom att han är mycket starkare än mig så det är inte lika lätt att hänga med på hans vikter och så men jag tog faktiskt lika mycket som honom i benen så där är han inte dirket starkare! Kändes hur gott som helst och slog honom i magen! För där klara han inte lika mycket som jag! Nu blir det att lägga sig i sängen och plugga lite innan man somnar!
Imorgon blir det nog Förlunda! Så jävla skoj älskar att kolla på hockey! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0