Ullared

Idag har jag vart på Ullared med skolan, massa goa människor! Vi hade en go resa dit och en go resa hem, däremellan blev det lite stressigt och jobbigt med allt folk som var där men det gick kanon! Tack så mycket Ida, Julia, Amanda och Sanna! <3
När jag kom hem drog jag nästan direkt mot Stenungsund för att kolla en bil. Blev lite jobbigt där ett tag när min bror lite så irriterad och inte tänker riktigt utan bara gasar och kör som en dåre och är sur bara för att vi inte hittar och alla andra bilar var konstiga. Men vi hittade till slut och allt blev kanon så det är först nu jag har fått sätta mig i min säng och slappna av lite, från klockan 6 i morse till 10 i 7 har jag hållit på! Jobbig jobbig imorgon får det allt bli en lugn dag, nu ska jag äntligen få äta lite för har knappt ätit något idag jämfört med det jag brukar äta så nu blir det mat och sen lite plugg och sen mys! Så gott att veta att man får lite mys på kvällen. :D
Have a nice day!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0