underbar lördag!

Lite dålig uppdatering men så får det bli ibland! Igår hade jag en underbar kväll! Började med tjejmiddag och förfest hos Amanda med tjejerna, Amanda Hauge, Amanda Soon, Sanna, Jenny, Fanny, Julia, Ida & Elina! Jätte mysigt, sen drog vi vidare till Fanny där det var fest. Mycket trevligt folk man inte träffat på länge! Helt underbart var det även om kvällen inte sluta skita bra men det gick kanon! Kom hem vid halv 2 eller 2 typ tror jag! Efter vi hade vart hos Fanny drog några in till Kungälv istället.
Idag trotts den jobbiga bakfyllan och frissen från igår tränade jag faktiskt klockan halv 11 i morse! Det tog emot kan jag ju säga och kändes som om jag behövde spy typ när jag träna men fick ta det lite lugnt! Efter träningen sola jag, det är så himla skönt att jag får sola nu igen så nu ska jag bli bruuun! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0