22 oktober

Idag har det vart en helt underbar dag! Hade prov sista lektionen och gick la sådär.. hade inte pluggat men men. Efter skolan hängde Amanda med mig hem och vi baka kladdkaka och gjorde potatisgratäng! Svin gott, så när vi satt och käkade kladdkaka så visade jag hur vig jag var och självklart ska amanda göra likadant så när hon visar det så spräcker hon byxorna och det kanske var ett tecken på att vi ska sluta äta kladdkaka? Haha jävlar vad vi skratta, fast jag skratta nog mest! Skratta säkert i 15 minuter åt det! Hahahaha men nu har hon gått hem och jag ligger i sängen och väntar på att städerskorna ska bli klara här så jag kan få gå och göra i ordning mig så jag får träffa Mathias för ska vara med min bästa vän ikväll och spela mario kart och snacka gött! Helt underbart, har verkligen längtat efter detta så ikväll ska det bli en bra kväll.
Nu ska jag äta upp resten av kladdkakan och tjocka mig, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0