Idag har det varit en helt awesome day. Efter att jag kommit hem ifrån Trohättan vilken jag skrev fel på förut det ligger ju upp inte ner haha så ringde jag Cici som jag skulle på fest med i Munkegärde. Skulle även gå med Sandra och Anton så vi drog på förfest hos Sandra och sen vidare till lokalfesten där jag träffa goa människor t ex Mattias och Andreas som jag var med sen när vi gick ner till Kungälv för dom andra var kvar i Munkegärde så vi skulle dra ner och träffa Sofie och Johan men så hade dom drait till Rödbo så vi drog dit och kom in, hur gott som helst och träffade allt gott folk där. Sen kom min underbara vän Mathias och hämta mig och så fick vi köra hem Amanda och Ida också. Tack Mathias du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Johan

:) <3

2010-11-01 @ 14:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0