förfest, sen krogen!

go kväll igår, fanny kom hem till mig och vi gjorde oss i ordning och drog sedan till jonatan på förfest :) sen drog vi vidare till combi, blev en skön kväll med sköna människor! tack så jätte mycket.

idag väckte mamma mig av att hon ville ut på stan och kolla affärer så det säger jag ju inte nej till... :) så köpte hon halsduk, leggins  och nagellack till mig, tack så jätte mycket. fick även min favvo kladdkaka på nyfiken! mysig dag.
ska snart träffa mathias en stund tror jag om han kan höra av sig, :) sen i kväll kanske det blir mys kväll med fanny, vi får väl se :)
här kommer lite bilder igår från att jag och fanny gjorde iordning sig, har inte bilder från krogen tyvärr.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0