Sjuk & Segemyhr

Igår när jag ringde min mamma skulle hon precis åka ner till sjukhuset men jag fick inte följa med för jag var förkyld och dit mamma skulle ligger dom som är jätte allvarligt sjuka så om dom skulle bli smittade lite eller om det kommer någon som är bara pytte lite förkyld så kan dom dö så jag fick inte träffa Sonja :(
Idag har jag vart hemma och vart sjuk riktigt segt, bara legat i sängen och kollat film och halv sovit. Skön men tråkigt. Just nu ligger jag i sängen och tänkte sätta på Segemyhr och kolla lite, jätte längesedan ju. Det är ju egentligen helt underbart det programmet. Ikväll blir det ansiktsmask och mys med mamma, hon tar hand om mig bra när jag är hos henne. Helt underbart men bortskämt! Hihi jag älskar henne.
Imorgon blir det skolan och sen stan med Fanny. Shoppa loss lite, äntligen! Har inte shoppat på typ 2 - 3 veckor kanske? Usch... Haha

Jag saknar dig...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0