jag har världens bästa pojkvän.

Imorgon är det skola och jag känner kanske lite ångest? Jag fattar inte att sommarlovet redan är slut? Det har gått så sjukt fort och jag börjar 3an? Hihi lille jag tar fan studenten i år, hur underbart som helst!
Igår hade jag en mysig dag med Ludvig, Anton & Thai i stan, även Ida var med en stund. Käkade lite mat och gick och kollade på kulturkalaset. Sen blev det hem till mig och spela biljard och spela spel.
Men en sak är säker och det är att jag har världens bästa och söta pojkvän!
Jag är så sjukt kär faktiskt, så himla lycklig. En riktigt nöjd tjej som inte kan ha annat än ett leende på läpparna när jag tänker på min pojk! ♥
Jag är i alla fall så sjukt glad att det blev jag & Ludvig den 15/8 -11.

Från att byta ämne helt plötsligt så måste jag bara säga! Jag drömde världens sjukaste och sorgligaste dröm i natt! Vaknade av att jag grät och var jätte arg! Kunde inte somna efter det förrän länge, låg vaken i sängen med mitt hjärta bredvid mig. La armen om honom och kände mig trygg och somna om! Men den var verkligen helt sjuk! Jobbigt att berätta den här dock då man måste ha inlevelse och sånt så vi änna skiter i det! Men den var sjuk i alla fall.

Så idag blir det att hämta mitt hjärta sedan och kanske överraska honom med middag eller något? Få se vad som händer! happy girl!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0