nyår!

Igår var det ju nyår och det firade jag med dom bästa! Först var jag hemma och käka med massa folk här och sen drog jag vidare till Natalie för att hämta mina cider och då drog vi hem till Emma där festen var! Sen som Ida dit också för hon hann aldrig med bussen. Det var ett riktigt bra nyår även om det var lite problem ibland men det är sånt som händer! Sen åkte jag, Natta, Fredrik, Jimmie och Matte hem till Natta och Krille och det kändes som om det var en lång bit dit! Haha kändes som vi gick i timmar!
Idag vaknade vi vid drygt 11 och låg i sängen till halv 2 då jag hoppa in i duschen och käkat och fräschat upp mig! Så snart ska jag ner till Kungälv med Natta och käka med henne och snacka gött! Du är underbar gumman! Tack alla för igår och stort tack till Ida och Natta för att ni finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0