Bästa vännerna

I helgen åkte jag in till göteborg för att möta upp Natta på korsvägen och åka till slottskogen för att kolla på Göteborgs varvet! Grymt mysigt var det, Nattas kompis Petra var med också, sen drog vi tillbaka till Kungälv och fastnade i köer vid Eriksdal så vi hoppade av bussen och gick istället och det var köer ända fram till busstationen typ, det tog sjukt lång tid för bussen att åka igenom det, en timma typ! Så tog vi bussen upp till Munkegärde och gjorde i ordning oss och sen drog ner och åkte bil! Träffade några riktigt goa människor som vi fick åka med och hade svin skoj! Så tusen tack för dagen/kvällen! Ni är underbara!
Just nu sitter jag i soffan med pappa, har grillat och käkat go mat med pappa, Tommie & Stina och nu har dom dragit så jag och pappa myser i soffan med film, bägge är gör trötta och orkar inte gör något alls...
Fast det är skönt det också. Nu ska jag vara lite social med pappa så ni får ha det kanon!
Love C,


Saknar min kusinvitamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0