3 oktober

Helgen har varit väldigt väldigt bra faktiskt. Visst lördags utgång slutade inte dönder bra på krogen men fick åka hem med mig älskling så glad av att han kom!
Det var nämligen så att jag och Emma hamna i bråk och lite så, men det löste sig typ tillslut när polisen kom och jag fick hålla om min pojkvän!

I söndags var jag med min pojk hela dagen, kollade film köpte hem lite mat och hade det mysigt. Det var Ludvigs namnsdag och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig för jag var inte så sugen längre när han och Anton hållit på. Hade planerat en mysig grej men det sket sig så får väl ta det en annan dag.
I alla fall så stannade han kvar hos mig i den natten också för jag var ensam hemma och vågar inte sova själv. Söt är han, hade en mysig kväll. Jag har världens bästa och sötaste pojkvän!

Idag vaknade jag upp bredvid min pojk och vi gick till skolan. Segt att komma dit och ha en lektion sedan håltimma från halv 12 till halv 3 så vi åkte hem och kollade på en film och åkte tillbaka till skolan sedan. Åkte och lämnade Ludvig hemma hos honom sedan på vägen hem passade jag på att kolla lite i butiker och fick köpt en tröja, ett par skor, tre par leggins, tre par trosor & en parfym. Precis vad jag behövde. Vill säga tusen tack till dom bästa som spenderat helgen med mig!

Nu blir det mys i soffan med glass och tv-serien vänner!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0