myyyyyys

Började dagen med en mysig lunch med min bästa mamma. Nu sitter jag här hemma igen och har packat klart för att åka till pappa men först blir det Kungälvs marknaden med mamma och mys med henne!
Det är så himla mysigt att vara hos mamma för alla känns så samlade på något sett, en annan närhet alla umgås mer. Igår satt jag och mamma och kollade på film och myste framför tv. Jag mådde inte så bra igår så mamma var så himla söt mot mig och sa att jag skulle lägga mig i soffan under filen så gick hon upp och köpte god saker till oss och sen kom och hon satte sig bredvid mig och hade dukat upp massa go grejer och vi hade jätte mysigt. Älskar verkligen henne, hon är världens bästa! Vet inte vad jag skulle gjort utan henne! ♥
Vi har det så bra tillsammans hon och jag faktiskt, bråkar typ aldrig och har en underbar kontakt, pratar om allt och jag kan verkligen prata med henne om exakt allt och då menar jag verkligen allt. Det känns så himla bra och vi har alltid så rolig och mysigt. Vare sig vi är och shoppar, går på stan, fikar, lunchar, sitter hemma, tränar, åker långt med bilen, reser någonstans eller går på promenad så är det alltid så himla mysigt. JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA MAMMA OCH JAG ÄLSKAR HENNE ÖVER HIMMEL OCH JORD!!  ♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0