15 mars

Hej alla godingar! Hur är det med er? Hoppas allt är bra!
Själv ligger jag i sängen med magkatarr och han inte gå till jobbet pga det! Kan knappt gå så ont det gör och har knappt sovit något inatt. Känns lite halv segt att få det när jag och Ludvig har 7 månader idag, fattar ni! 7 månader det är långt, riktigt bra kämpat utav oss!! Haha nä skoja bara, älskar dig ❤
Idag blir att ligga i sängen får väl ta mig orken att gå upp snart och äta lite frukost som mamma gjort till mig. Min gosiga mamma har åkt till fjällen i morse, känns sådär att lämna henne men det är bra att hon roar sig! Så efter att hon gjort frukost, lagat mat till mig som jag bara kan värma idag och gett mig några tabletter så känner jag att jag har en väldigt bra mamma som tar hand om mig! Eftersom jag redan börja klaga på min mage igår kväll så visste hon redan om att jag hade ont och hade väldigt svårt att sova men jag ångrar mig att jag inte orkade gå upp igår kväll när hon sa till mig att ta en tablett för då kanske jag hade kunnat sova och hade inte haft lika ont. Men men det löser sig väl någon gång ändå. Nu ska jag ner och hämta frukosten och sen sätta på filmen Jalla Jalla jag började på igår, väldigt bra och klassisk film tycker jag.
Ha nu en riktigt bra dag godingar!
Love C,
7 månader, detta är våran första pussbild min mysis ❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0