road trip

nu har jag precis kommit hem från att först åkt till tjörn för att kolla på en bil med min pappa & bror. sen när vi åkt därifrån bestämde vi oss helt plötsligt för att åka till alingsås och kolla på en till. så vi drog dit, hade roligt i bilen som vanligt med familjen palmqvist! på vägen dit blev jag väldigt väldigt kissenördig fastän jag nästan precis hade kissar och efter en stund blev även min bror det så vi fick köra av på ett ställe i alingsås när vi nästan var framme och så stod hela familjen palmqvist och kissa i vägkanten en liten bit in! hahaha såg nog jätte roligt ut men vad gör man inte när man är kissenördig! var där uppe en stund och sedan blev jag mega hungrig så vi körde till mc donald för att köpa mat, blev pommesfrites, hamburgare, fanta och milkshake så nu känner jag mig jätte tjock! :O haha har iallafall haft en helt underbar dag! snart ska jag sova för ska upp tidigt imon så nu blir det sängen och film! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0