8 december

Idag när jag slutade ringde min pappa mig och fråga om jag ville med och träna och ville inte vara dum mot honom och säga nej för lovade honom igår fast glömt så hängde med honom och träna en timma, sen blev det snabbt hem och äta lite och sen vidare till centrum och träna med Natta, vi träna MRL vilket var mycket roligare än Bodystep som vi testa i tisdags. :) Sen åkte jag hem och myste med mamma i soffan och som vanligt när jag är på konstig humör får jag mina roliga damp ryck och mamma bara skrattar åt mig som vanligt! Haha nu ligger jag iallafall och kollar på Sunes jul vilket är väldigt mysigt! Sen blir det sova. Have a nice day!
Jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0