flytt dags

Igår hjälpte jag min underbara vän Natalie och Krille att flytta, dom flytta ihop i Olseröd! Jag vill också flytta hemifrån och ihop med någon! Det blev i alla fall grymt fint men dom hade grymt mycket grejer, det var sjukt men det försvann lådor efter lådor och blev finare och finare! Hade i alla fall en grym dag med Natta, Agnes & Dessi! <3
Idag har jag bara vart i skolan eller jag är där nu, har samhäll sista lektion och det känns riktigt segt. Fast slutar om en halv timma så det känns gott! När jag kommer hem ska jag försöka plugga faktiskt! Känns som det är skit mycket nu men fått mycket plugg klart också så det känns gott det med men jobbigt när det är så mycket. Men nu måste jag koncentrera mig lite och fortsätta skriva :) Have a nice day!
Saknar sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0