lyckad helg

I fredags var jag på Liseberg med pappa, farmor och farfar! Vi var och kollade på Stefan och Krister - En mor till salu! Väldigt mycket skratt blev det. Sedan drog jag hem till Natalie! Där vi hade det mysigt och drack! Sen hem och sova.
I går sov jag ända till klockan 4, haha var väldigt trött eftersom jag vart uppe till typ 3 på natten. Sen kom Ida och Amanda hit och vi bada jacuzzi och käka godis och kolla på film! Mysigt sen drog Amanda och Ida var kvar en stund och vi hade svin kul, haha jag kan skratta åt det vi gjort  idag också xD
Nu ska ja till Uddevalla till sjukhuset och sen får jag se vad ska händer! Tack alla för en sjukt go helg, ni är guld värda! Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0