shopping!

Igår var jag en liten sväng i stan med Natalie & Agnes senare på kvällen kom Matte, Claes, Fredrik, Jimmie & Berg hem till mig och spela Mario Kart. Sen drog vi ut för att leta efter Bergs mobil som han tappat dagen innan, gick inte så bra! Sen drog vi in till mig igen och kolla på skräck film, usch lite läskigt! Hoppade till några gånger! Haha sen när dom hade dragit fick jag sätta på Pettson och Findus för att jag skulle kunna somna så det inte var så läskigt! Haha go kväll i alla fall!
Idag åkte jag och mamma till Kungsbacka, först till Freeport och sen vidare till Kungsmässan. Hittade en del grejer och sen drog vi vidare till Kållered och kollade Ikea och dom butikerna som fanns där! Åkte hemifrån klockan 10 och kom hem klockan 7! Så nu är jag helt slut och har precis duschat och käkat så hade tänkt att lägga mig i sängen och kolla film och ta det lugnt för imorgon ska jag shoppa igen! Saknar min vän Christoffer som är i Egytien nu och kommer inte hem förrens på torsdag! Tråkigt att inte kunna träffas men får träffas när han kommer hem! :) Have a nice day!
Här kommer lite bilder från det jag shoppat igår och idag. Även köpt två par skor och mys tofflor men dom är inte med på bilden.

Här är en bild på en del av mina skor, det är 35 st par framme och mer
får jag inte plats med så resten är i förrådet och garderoben! Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0