10 oktober

igår var jag med mina tjejer! bäst är ni, det blev gött snack, tårar & film! mys mys efter att ida & amanda åkt hem drog jag och fanny till jonatan och kolla på film och snacka lite. fast fanny var väldigt trött.. men aja följde henne en bit till bussen sen och drog hem.
idag ska jag snart ut med båten ligger i sängen och väntar på att pappa ska komma till älven för han och eva har vart ute med båten inatt mysigt! jag vill också så idag ska jag hjälpa honom att navigera till göteborg och så. känns så tråkigt nu är det blir snart vinter och jag inte får vara ute med båten på ett halv år! så idag är sista dagen antar jag så då säger jag ju absolute inte nej! :) ska bli mysigt och så ska bästa farmor och bästa farfar komma till göteborg också! I love it!
nu ska jag fixa i ordning mig lite och så. ha en bra dag, jag ska ha det iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0