16 oktober

Igår var jag med bästa Amanda <3 senare kom Maggie, Julia och Karin till oss och satt och snacka lite. Gick sedan ner mot Kungälv och träffa lite folk sen drog alla tjejerna hem.

Idag vaknade jag och gick in och duscha typ för jag skulle hänga med pappa, Tb och Nilas och köra båten från Göteborg till Nordön. Stanna till på Björkö och träffa bästa Christoffer och även tanka och fika. Jätte mysigt, fast Christoffer kunde inte stanna så länge för han var tvungen att hinna med färjan :/ men nästa gång blir det längre! :D
Sedan drog vi vidare till Nordön och jag och Niclas satt nere och spela yatzy, snacka och lyssna på go musik. Nu är jag hemma och ska göra iordning mig för att dra vidare med fanny till mike eller något får väl se hur det blir...
ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0