14 september

Igår (måndag) var jag med bästa Fanny en stund efter skolan. Jätte trevligt!
Vi gick till Mike och Munte en stund för vi hade inte så mycket att göra. Satt där en stund kolla på Bernhard och Bianka as nice barnprogram :D. Senare gick vi ner mot Kungälv igen för att jag var vrål hungrig och ville äta så när vi kom ner till bankomaten för att kolla hur mycket pengar jag hade så hade jag råkat ta med legitimationen istället för bankomatkortet. Bra där Cissi! Så kom vi på att Fanny var skyldig mig pengar så vi gick och köpte oss var sin kladdkaka på hennes kort istället för mat... Sen gick vi mot Jonatan och Patrik och snacka lite gick sedan vidare till Pimp där Zara, Tess och några mer var. Vi stanna en stund och kollade film tills Fannys pappa ringde och sa att hon skulle hem då jag också gick hem för att käka.

Idag kom Fanny och Isabella till mig på morgonen när jag låg och sov så det blev till att gå upp och göra sig i ordning. Vi gjorde milkshake och hade det gott! Sedan gick vi till skolan och hade väldigt kul faktiskt. Vi dampa la lite som vanligt kanske? Haha underbara kompisar man har! Hade engelska test idag också och tack vare Jonatan klara jag det bättre än jag skulle ha gjort om inte han hjälpt mig. Så tack som fan för hjälpen! Efter skolan gick jag, Amanda, Fanny och Linnéa hem till mig och gjorde kladdkaka och käkade makaroner, favorit i repris!
Dom hängde med mig hem för att lite senare hämta ut våra datorer vi fått från skolan, nice nice! Men fattar inte hur allt ska funka och är så ovan vid liten så känns mega konstigt! Haha men men har i alla fall lagt in lite bilder och musik så får lärarna hjälpa mig imorgon med resten!
Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på go musik och mysa!
Ha det bra, puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0