23 september

idag började jag kvar över 10, riktigt gott! inte hänt så mycket idag i skolan förutom att vi skulle ta skolfoto och att vi inte hade någon samhäll så slutade vid 2! så himla skönt. sen blev det hem och lägga sig i sängen och kolla på film, laga mat och bara ta det lugnt! hoppas att dagen snart är över...
nu väntar jag på att pappa kommer hem för han har min nya mobil jag fått idag! :D är svin glad över det, hoppas bara att den är lätt att hantera! det blev ju en sony ericsson vivaz... vilket är en touch mobil som jag inte är van vid så vi får väl se hur det går. ville ju haft sån mobil jag hade innan men dom säljer inte den längre tyvärr...
ne nu får pappa komma hem tycker jag! ha det kanon bye bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0