25 september

igår:
det blev ändå lyckat hos julia igår med klassfesten! va ju inte så taggad på dagen men ju närmare tiden kom desto mer var jag taggad! så det blev lyckat hos henne iallafall. sedan kom sami och hämtade mig och fanny tack så mycket för skussen :)
tack för den kvällen Hp09a

idag:
idag har jag inte gjort så mycket gottat mig i sängen bara och skulle egentligen på emils fest men då ändrar mina vänner planer och ska först åka till surte men sen bohus istället så jag var hemma och kolla på film och käka godis med hela familjen istället, länge sedan man gjorde det nu. jätte mysigt var det!
så nu blir det sängen och film på G.

här kommer lite bilder från igår










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0