27 september

idag vaknade jag av att mitt knä gjorde ont som fan och bara värkte.. så hade jag gympa första lektion. perfekt! så det blev att hoppa den idag och fortsatte sova efter att jag smsat mamma och gympa läraren! :)hade bara handel idag i 2 timmar. riktigt soft ändå.
sen blev det hem och kolla film, efter någon timma kom min älskade bror upp till mig ledsen så jag fick trösta honom. stackars dig bror, finns alltid för dig! du kan alltid komma till mig.
det värmde verkligen att du kom till mig idag.
nu sitter jag iallafall och pluggar lite, hade tänkt att göra våfflor ska se om bror vill ha också så ska vi väl äta lite och mysa :)
ha dt bra

här kommer en bild på våran syskonkärlek! saknar dig tommie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0