28 september

idag hade vi nog en av dom segaste dagarna gick från 8 - 4 och då med 3 timmars lång lunch rast bara för att vi inte hade en lektion.. och även 1 timmes rast får första lektionen till andra torsdagar är rätt sega :/ men men vi löste det genom att nästan hela klassen gick och käka på kina restaurang! det var starkt som fan klara bara att äta halva maten typ :O haha sen åkte jag amanda, cici & carro cicis coola moppebil! haha grymt
så när jag äntligen sluta vid 4 såg jag fram emot att jag skulle åka och bowla med mamma & bror men icke så nicke! så blev det inte även fast vi bokat. min bror orkar inte och det förstår jag, det hade inte jag heller gjort på tänkte hur jag var.. men men just nu vill jag inte alls vara hemma? blir bara så jävla depp och ledsen så vill helst härifrån! funderar på att bo hos pappa denna veckan eller något eller inte vara hemma så mycket men samtidigt måste jag vara det och kämpa, måste vara stark! men är så klen av mig så det går inte... men måste försöka.
men nu vet jag iallafall inte vad jag ska göra? får väl se om någon vill träffas eller något.
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0