29 september

idag vakna jag runt 11, det var nämligen så att jag var ledig idag! hur gott som helst. iallafall när jag vakna så satte jag på en film och tog det lite lugnt i 1 timma då jag tog på mig träningskläderna och drog ut och sprang! kändes riktigt gott, fast precis i slutet så var det inte lika gott.. kändes som om någon stod och blockera mitt knä så jag inte kunde jag fram det.. gjorde rätt ont men men drog in och gjorde några ben och mag övningar :D sen blev det plugga några timmar! gott är nu klar med näthandel! sen kommer mamma hem och säger "cissi ta på dig golf kläderna och golfskorna så drar vi ut" hade jag något av? nej det blev till att duscha snabbt och fixa lite sen drog vi ut rätt roligt faktiskt! några goa blonda kommentarer kom ju också. haha sen när vi var vid fjärde hålet kom det typ 5 polisbilar som körde förbi ? en drog på syrenerna dom andra kom efter.. hmm mysko? sen när vi var vid femte så kom det typ 4 bilar till ? sen gick det även en mysko kille som såg ut som en polis för han hade någon bricka på västen och gick in mot golfbanan. snacka om att jag blev nyfiken! haha snacka om det hela vägen om vad som kunde hända.. haha kom på värsta lösningen vad som kunde ha hänt så säger jag "fan va smart jag är, jag borde nog bli polis" as glad så svarar mamma "skulle inte tro det gumman du är inte smart" haha tack för den mamma! riktigt go dag iallafall, kändes som en nyttig dag bara käkat tacos och inget annat onyttigt :D nu blir det vila i sängen och mysa till en film. bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0