fredag & lördag

igår så kom först fanny till mig för hon skulle sova hos mig, sen ringde vi hit coffe & filip för att kolla på fotboll och lite sånt, sen kom även ida & linus :D
vi satt och kolla på fotbollen en stund och sen kom min bror hem och skämde ut mig, full som vanligt.
han skulle ha "efterfest" här hemma. dt blev som det blev. alla var jätte fulla men aja, xD
sen när coffe, filip, ida & linus hade dragit satte jag och fanny på en film och myste, haha jag somna och sa oj typ 20 gånger när jag vakna, fanny bara skratta åt mig xD

idag har jag inte gjort så mycket, vi vakna typ halv 1 och då drog fanny hem så nu har jag duschat och börjat göra iordning mig för i kväll! ska äta middag med tjejerna och sen blir det lite fest hoppas jag, :D men nu måste jag fortsatta så jag hinner :D
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0