go dag på havet!

har vart ute med båten idag med pappa, farmor & farfar. vi skulle köra den till göteborg för några ska greja med dig och fixa iordning lite med den. kommer bli grymt :D
men i alla fall har haft det skit fint och varmt väder idag! legat på sjön och solat innan vi åkte till göteborg, först åkte vi till rörö och fika och lite så.
sen åkte vi vidare till bjökö och tog en glass, hade tänkt att få träffa coffe, att han skulle komma ner till hamnen men så kunde han tyvärr inte det för han passade sin kusin. så får ta det en annan dag. :) såg robin på bjökö iaf han cykla förbi mig med massa killar :)
sen åkte vi vidare mot göteborgs hamn och hade det mega skönt! så himla varmt och skönt! :D
sen kom vi hem och köpte mat på sarinas och käka glass till efterrätt! as gott men är hungrig igen och det var bara 1 timma sedan vi käka, haha jag är hopplös xD
men nu blir det till att plugga lite matte innan jag ska sova eftersom jag har prov i morgon bitti, får se hur det går :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0