lyckad tisdag!

idag när jag kom till skolan kändes det jätte segt, klockan var typ 8 och jag skulle ha en lektion och sen 1 timmes håltimma! gör segt
men i alla fall sen så började det faktiskt bli bättre. i ettan hade jag IG i matte och skulle göra omprov nu i tvåan för att gå G. vilket jag faktiskt klarade, maliehe kom till mig jätte glad "cissi du klara dig, grattis!"
jag blev överlycklig känns så himla gott, aldrig mer matte! imorgon är det fannys tur att göra provet så lycka till till henne! :) efter skolan åkte jag hem och käkade jätte fort för skulle iväg nästan direkt när jag kom hem för skulle träna. mamma ville att jag skulle hänga med på zumba, rätt nice ändå. jävligt jobbigt i alla fall!
sen blev det hem och köra lite rygg, mage, ben och arm övningar som pappa köpt från twins på tv reklamerna! han går ju på allt! :D haha så får se om den funkar i alla fall! imon kommer jag nog ha världens träningsvärk, men det är gott!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0