ny mobil!

försov mig idag för att min mobil inte ringde? vaknade av att jag låg på mobil och den vibrerade av att fanny skickade sms? haha jävla dålig telefon som aldrig funkar riktigt!drog ner till skolan iallafall och hade riktigt go dag ändå, ingen samhäll så sluta nästan 2 timmar tidigare :D drog hem och käka och sen drog in till göteborg för att möta upp pappa! åkte och kolla på mobil till mig på massa ställen men bestämde oss sedan för sony ericsson vivaz! verkar väldigt bra, ville egentligen ha den som jag hade innan men dom har dom slutat sälja :( sen drog vi även till ikea för jag skulle ha ny tv bänk då jag även ska köpa ny tv för min har gått sönder.. :/nu har jag iallafall kommit hem och ska kolla på idol.
imorgon blir det friluftsdag med skolan, ska gå någon stans tror det var jennylundsleden eller något. hämtat banddash och något knä skydd eftersom mitt knä är fuckat! så måste ta det riktigt lugnt! får väl se hur det går. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0