riktigt konstig fredag?

idag när jag skulle gå till bussen och började jag tro att det är lördag?
bussen är försenad och på lördagar gå bara bussen en gång i halv timmen så var nära att gå hem igen när bussen kommer precis. så åkte jag till skolan och det var väl inte mycket bättre där?
det började efter svenskan så märker amanda att hon tappat sina nycklar. så vi gick till favas men han var inte där, så då gick vi till expreditionen istället för att kolla där men inget var inlämnat. då gick vi till FM och det var stängt... lunch hade dom.
då började amanda få lite gott utbrott, det var rätt roligt att se på henne faktiskt. sen så skulle jag lägga i mina papper i hennes bok och då mäker hon att hon tappat sin papper också. så kolla vi bakom oss så ligger självklart papperna där så vi bara skrattar xD så kom det typ 3 st lärare (olika gånger självklart) med olika nycklar och fråga om det var amandas men ingen av dom var det. så vi antar att det är någon jävla barnslig unge som har tagit dom? idiot säger jag bara.
nu har jag i alla fall kommit hem så ska jag åka till backaplan nu med mamma för att köpa present till min kusin :)
sen blir det hem igen och träffa bästa ida! sen får vi se vad som händer :D
ha en bra fredag. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0