skadat knät och har ingen mobil?

idag när jag vakna hade jag ingen ork alls för att gå till skolan, men måste man så måste man.
som jag sa i ett annat inlägg förra veckan så skadade jag mitt knä, men nu hade det ändå börjat gå ner lite men så klart så har vi orientering i skolan så sprang jag och sen i skolan råkade jag vrida knät så nu har jag svin ont och det är svullet igen?! bra där cissi.
sen när jag kom hem fick jag reda på att jag hade vattenskada i min telefon som jag lämnade in för ungefär 2 veckor sedan, vilket betyder att jag måste köpa en ny och nu får jag göra det med mina egna pengar för pappa köper inte mer mobiler till mig för han har nog köpt 20.000 ungefär? fan jag som behövde det. så i veckan blir det att åka in till stan och köpa en ny. segt men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0