slapp söndag!

idag väckte mamma mig vid typ 12 för vi skulle åka till göteborg och köpa solglasögon till henne för hon hade sett ett par som jag har som hon tyckte var snygga och så skulle vi även köpa ett skolblock till mig, men när man är i  stan med mig blir det alltid mer än vad man tänkt sig. men det är tur man har mamma med sig för jag har ju inga pengar...
så det blev en tunkia, en klocka och ett par solglasögon till mig med!
mamma köpte bara tunika och solglasögon.
men jag är faktiskt nöjd även om det inte blev mycket idag. köpte ju byxor, tunika och trosor i fredags så har shoppat nästan varje dag denna helgen... kan ju inte köpa massa grejer varje dag. måste verkligen lugna ner mig nu med shoppandet!? låter inte bra när jag säger det men måste...
men nu är jag hemma och hade tänkt att slappa lite och sätta på en film. får se vad som händer sen, jonatan snacka om att komma förbi men får se hur det går :)

här kommer bilder från det jag köpt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0