the baseballs

idag efter skolan hämtade robin upp mig och körde hem mig:) as nice!
sen gjorde jag mat och gjorde iordning mig för att åka in till liseberg med ida, jonatan, andreas och pontus men han ändra sig så han hoppa av bussen vid hjalmar och åkte till kungälv igen men sen träffa vi massa mer där inne, bland annat johan kall min gammla klass kompis i många år och massa flera trevliga människor!
hade ändå väldigt roligt och dansa och sjung loss med ida & jonatan & alla andra :)
nu har jag kommit hem och ligger i min goa säng ska sova :)
imon blir det skolan sen träffa jonatan tror jag :) ska bli jätte mysigt! :D
sen på kvällen blir det nog att vara med ida, kanske kolla på robins match?
beror på vad ida hinner med! nu ska jag sova iaf
godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0