vallen

gjorde mig i ordning för att åkte iväg med ida och kolla på robins match.
men för att komma till vallen fick vi åka med robin men han skulle vara där 1 timma innan matchen för samling, lite segt men gick bra. kollade på dam matchen som var innan.
robins lag vann med 6-3 så grattis! heja vallen! haha
robin är nog världens segaste människa på att duscha och byta om efter matchen. vi satte oss i bilen och väntade på honom och jag lovar vi väntade typ i 30 minuter innan han kom och både jag och ida var svin kisse nördiga! så jag fick sätta mig bakom bilen när ingen såg för klara inte hålla mig. ida som inte vågade göra det höll sig ända tills hon kom hem! haha
så nu sitter jag och väntar på att min underbara pappa ska komma hem! han har precis landat med flyget från grekland! den lyckosten! :(
men ska iallafall bli kul att få träffa honom, käka lite middag och kolla bilder :D som vanligt ungefär när han vart borta!
sen efter det blir det till att göra iordning sig för fest! jag, ida och fanny ska till bohus tror jag och festa lite, hoppas det blir nice :) sen blir det film och sova! längtar verkligen tills jag får ligga i sängen och mysa! :D
have a great day! bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0