underbara vänner och grymt lov!

Jag har nog haft det goaste och bästa lovet på länge! Vart med mina närmsta och bästa vänner! Denna helgen har varit underbar! I torsdags jobbade hos min moster på Volvo vilket var väldigt gött för jag behövde verkligen pengar även fall dom snart är slut! Sen när jag slutade kom pappa och hämtade mig och vi drog ut med båten, hade två helt underbara dagar på havet och vi fick fisk och grejer! Mina två första riktiga fiskar i mitt liv typ! Grymt var det! :)
I fredags var jag med Natta en stund efter henne jobb och hade det gött i Göteborg medans vi väntade på hennes kille och lite så. Underbar är du vännen! <3
I lördags var jag med Jimmie, Fredrik & Berg hemma hos mig och grillade och sedan kom Amanda, Julia, Ebba & Karin till oss också och drack och för festa lite innan vi skulle till en fest. Fast när vi kom dit så var det inte sånt drag som vi trodde så vi drog därifrån och dom andra var så tråkiga och drog hem så jag festa vidare och drog till krogen och mötte Mathias och Jesper som var där och spenderade kvällen på krogen och framförallt dansgolvet! Hade verkligen skit kul och träffa massor med goa människor!
Hade i alla fall en grym helg!
I söndags gjorde jag ingenting skulle övningsköra men så ringde Amanda att hon också skulle övningsköra och att vi skulle träffas någon stans då hon ville ge en present till mig och snacka lite! Så söt är hon, du är grym sötis! <3
Precis när vi ska åka så ringer Natta och frågar om jag vill göra henne sällskap till Göteborg då hon ska möta sin mamma där för hon har glömt dom hos henne i helgen, så självklart gör jag det!
Idag har jag haft en underbar dag på havet igen, med pappa, farmor & farfar! Fast det nappa tyvärr inte lika bra idag! Så nu är man lite brun och go! Fast vill bli mer brun!
Så där har ni min helg! Kanske inte så jätte intressant men den var varit riktigt underbar för mig och jag har dom bästa vännerna och den bästa familjen!
Älskar er så mycket, ni har gjort mitt lov helt grymt!
Här kommer lite bilder från i torsdags med båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0