Bättre vänner kan man nog inte ha!

Min vänner är något av det bästa som finns och har vart sån sjuk underbar helg med dom!
I fredags var jag med Mathias på kvällen och kollade på nattcupen där dom spelade innebandy men drog efter någon timma då vi drog ut och gled i Kungälv, så coola är vi! :)
Sen ringde Amanda mig och fråga om vi kunde hämta henne för hon ville vara med oss så självklart gjorde vi det! Du är underbar Amanda, en riktigt go vän!
Sen på lördagen så kom Amanda till mig på förmiddagen för att hjälpa mig att rensa lite i min garderob och det behövdes! Tror det blev 10-15 jeans slängda så nu har jag bara typ 20 par jeans kvar... Haha men det jag inte gillade var att jag fick slänga min favorit shorts som jag bara fick använt halva sommaren förra året och det var inga billiga shorts heller så det var riktigt segt! :( Men men får väl hitta lika snygga igen!
På kvällen kom Natta och Dessi till mig för att göra oss i ordning så det blev hög musik och lite mindre förfest för att sedan dra vidare till Bettan där vi hade riktiga förfesten och sedan drog vidare till Chezz och sedan till Karisma där vi hade en helt grym kväll! Dessi drog tidigare än vi och Bettan lämnade vi på Mc Donald med en kille för jag och Natta skulle tillbaka för att dansa! Svin skoj var det, och det var militär tema också så man hade svart överallt typ sen! Men grymt kul!
Idag har jag i alla fall fått pluggat lite så känner mig lite duktig faktiskt och imorgon ska jag köra på körskolan igen. Inte mycket kvar nu! Nu hade jag tänkt att lägga mig och sola lite!
Tusen tack Mathias, Amanda, Natta, Dessi & Bettan för en kanon helg! Ni är hur grymma som helst. <3
Här kommer lite bilder från helgen.


Tack så mycket ni är guld värda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0