min amanda är hemma! :)

Har äntligen slutat jobba för detta sommarlovet så i fredags efter jobbet gjorde jag och Natalie i ordning oss och drog till Thai med Ida där min pojk och alla andra goa killar var! :) Hade en riktigt skön kväll så tack till alla.
I lördags drog jag och Natalie till Sätila för vi skulle vara bartenders på en privat fest som var hur grymt som helst! Dom var hur nöjda och glad som helst över oss, blev verkligen en dunder bra kväll/natt. Så tusen tack för den kvällen!
Sen på söndagen drog jag, Natalie, Sebbe & Jenny till Kungmässan på vägen hem och fick inhandlat lite grejer från pengen man fick från bartender jobbet. Efter vi gjort det hämtade vi upp mitt hjärta på jobbet och körde hem alla så blev det hem och packa och dra och hämtade Ludvig igen för att vi skulle åka till Amanda som äntligen kommit hem från Rhodos! Min lille gummsi verkade verkligen haft en bra resa men frågan är om man kan vara galnare än henne ibland?
I alla fall fick jag världens finaste plånbok av henne som jag verkligen behövde då jag körde över min plånbok för någon vecka sedan så den är inte så hel som den ska, så tusen tack gumman. ♥
Idag blev att åka in snabb till min älskling då jag fått sms av honom och frågat om jag ville luncha, så jag tog på mig snabbt och åkte in, hade det mysigt och jag fick även köpt mig en ny klocka! Tack för lunchen hjärtat! ♥
Så nu blir det att greja lite hemma, ut och spring eller gå till gymmet sedan hämta upp älsklingen efter jobbet! Jag är väldigt lycklig tjej just nu faktiskt! Allt är så himla bra, jag har världens bästa pojk, min bästa vän är hemma igen, jag umgås med så goa människor så det är inte klokt nu för tiden! Aldrig träffat några goare!
Ha det bäst!
Love C,
Här är några bilder från helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0