mysigt helg

I fredags var jag som sagt på bio med älsklingen och hade jätte mysig kväll med honom. Träffade även Riina och hennes lim på bion! Hihi Filmen var faktiskt inte så bra som den verkade vara, vi såg "försvunnen". Den såg ut att vara mycket bättre på reklamen än vad den egentligen var.
I lördags blev det lugnt, var på båtmässan med pappa och Tommie på dagen och kollade verkligen svin snygga båtar. Bland annat min och pappa favorit och även nästa inköp - Princess 42. Sedan blev det att jag  körde och hämtade min pappa till stan. Tror inte han kommer festa på ett tag faktiskt, har aldrig sett han så go och borta!
Idag åkte jag in till stan och mötte upp Natalie och vi shoppa runt lite som vanligt, pengarna bara springer iväg känner jag. Shoppade för drygt 3000 häromdagen och idag blev det drygt 500 + mat! Inge bra när man fått lön, då handlar man mer än man ska, fast har faktiskt inte shoppat på riktigt på hela sommaren så tycker jag var värld detta! Fast det är ändå väldigt bra att vara tjej ibland känner jag för man får mer kläder för pengarna än att vara kille. Ludvig köpte ett par byxor idag för typ 600 medans jag köpte två tunikor, en bh och två tröjor ändå blev mitt billigare.
Så nu har jag precis kommit hem och väntar på att min puddie ska komma hit! Känner att det ska bli skönt att gå till skolan imorgon så jag får träffa min brud Amanda då jag inte träffat henne sedan i onsdags då hon har varit i Skövde eller någonstans med hästarna! Känner att jag saknar henne även om jag pratat med henne i telefon varje dag. Go tjej detdära!
Men nu ska jag allt ta och fixa lite mat kanske och sätta på en tvättmaskin älsklingens kläder. Känner mig ganska snällt!
Sen får det nog bli film, laddade ner "Hur många lingon finns det i världen" igår så den får det nog bli idag!
Love C,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0