12 december

Jag har haft en väldigt trevlig helg! I lördags jobbade jag till klockan 8 sedan blev det bowling från 9 - 11 med älsklingen, Anton, Amanda & Ida! Efter det släppte Amanda av mig, Ludvig & Anton på Malt så det blev lite häng där tills jag och Ludvig drog hem till mig och Anton kom hem senare till mig då bankomaten tog hans kort så han kom inte hem! Så han fick komma hem till mig och sova här, trevligt!

I söndags jobbade jag fram till 8 på kvällen igen, hur trött som helst men väldigt skönt med lite cash!
Efter jobbet åkte jag och hämtade Ludvig på vägen hem sedan blev det hem till pappa för att äta och ha det lite mysigt vid matbordet med mat och efterrätt med mina två favvo killar!

Idag har jag vart i skolan, inge vidare roligt direkt! Sen bara lagat mat och städat som jag antagligen ska göra? Som vissa tycker, ikväll blir det bara mys framför en film och en slappis kväll! Ska bli riktigt skönt!
Love C,
Saknar sommaren!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0