15 december

Efter tisdagens händelse på morgonen har vi löst det mesta förutom det som är borta. Jag har fortfarande inte hämtat mig riktigt och vill inte sova själv... Fast kanske inte är  så konstigt?
I går var jag i stan med älsklingen och shoppa lite, fick köpt en nyårsklänning och en till klänning. Väldigt fina faktiskt, Ludvig fick köpt sig en julklapp till sin mamma. Väldigt mysigt var det ändå till vi bägge började bli väldigt hungriga och griniga som vi bägge blir när vi är hungriga så vi åkte hem och så hade pappa lagat mat till oss så myste vi framför en film med ljus och popcorn! Väldigt mysig dag får jag säga! ♥
Idag är det den 15 december vilket betyder att det var 4 månader sedan jag och Ludvig bestämde oss för att bli tillsammans, sedan den 18 juli har det vart ett äventyr med dig älskling! Allt började ju på din födelsedag och jag är lyckligare än någonsin! Jag är så sjukt glad att vi har det så bra som vi har det, aldrig några problem eller någonting och jag älskar verkligen det!
Så idag blev jag väckt av mitt hjärta av att han säger grattis älskling! Så himla söt är han ♥
Världens bästa. Så i eftermiddag får vi se vad som händer, har inget bestämt men det löser sig alltid!
Ha det bra mina vänner!
Love C,
Våran första kyss bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0