16 december

Hej godingar! Hur har ni det? jag har det bra, har haft en underbar dag...eller inte!
Började med att jag skulle åka till jobbet i morse, åkte halv 9 för att komma lite tidigare men stod 30 minuter stilla vid motorvägens påfart i Kungälv så kom inte fram förrän kvart över 9 då jag börjar klockan 9!
När jag väl kommer dit och bytt om går jag ner för att se i datorn vad jag ska göra och ser att jag inte är med på lunch listan och göra listan, går till Jonathan som säger att jag ska prata med Ulf, vi går och kollar på schemat och där det står att jag ska jobba från 17.00 - 21-00 inte 09.00 - 21.00 så det blev att jag väntade på älsklingen som började 10 så jag hälsade lite på honom sedan åkte jag till Peab för att hälsa på och även tanka vid Ullevi. När jag kommit till Peab fick jag en väldigt trevlig välkomsthälsning när alla blev så glada och dom ville att jag skulle jobba!
Så när jag kom in på AP2 visade jag våra isbitar då Byggservice redan köpt så skulle jag ställa fram det i matsalen eftersom det är så sjukt många där och kan inte gå till varenda. Så då blev det till att åka hem igen och hämta isbitarna och skriva vad det var och så. Så när jag är på vägen in tillbaka sedan är jag jätte nära att bli påkörd av en lastbil. Han ser mig inte och han ska byta fil så jag får gasa på jätte mycket och för att inte bli intryckt i räcket! Väldigt läskigt, därför jag hatar att ligga bredvid en lastbild eller framför eller bakom.
Så nu har jag äntligen kommit hem och ätit och ska vila lite innan jag snart ska åka in mot Göteborg en gång till för att äntligen göra mitt jobbpass! Får se hur färden blir en tredje gång jag åker in!
Ikväll blir det att kanske träffa Jimmie då jag träffa honom på vägen in mot Göteborg och fick ett trevligt fordon åkandes bredvid mig även ett samtal som man saknat!
Så vi får se vad som händer imorgon, så himla skönt att ha en ledig helg!
Love C,
Snygga tjejer på öppet hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0