längesedan nu!

Inte skrivit på länge men har haft annat för mig, jobbat, vart med pojkvän & kompisar!
Förr förra helgen hade jag i alla fall några kompisar hemma hos mig som sedan slutade med att Tommies kompisar också kom och vi alla hade efterfest hos mig.
Sen har jag bara jobbat och vart i skolan, är så seg du för är sjuk och har vart det sedan förr förra helgen vilket blir snart 2 veckor, på söndag. Feber och jätte ont i halsen, men har faktiskt ändå vart i skolan och jobbat vilket är väldigt duktigt av mig. Det är först idag som jag inte orka och är hemma. Det funkar inte så jätte bra att hjälpa kunder när rösten skär sig och man tappar bort den ibland. Det är verkligen jobbigt att ha världens hosta så man hostar sönder halsen lite då och då!

Saknar min pojk som gått till praktiken så duktig som han är! Hade vart så skönt om han låg bredvid mig nu och höll om mig och värmde mig, som han gjort hela natten men vill inte att det ska ta slut! Så han får jätte gärna komma tillbaka!!
Nu blir det mys i sängen, en film & Alvedon bredvid mig.
Love C,

Du är underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0