bästa dagen

Jag har nog haft typ den bästa dagen i mitt liv! Igår började det med att jag och Natta åkte till Danmark klockan 9 på morgon och hade det grymt. Frågesport, trubadur som spela och mycket spel på bandidosarna det var jätte mysigt! Sen i Danmark gick vi till systemet och köpte lite dricka vi tog med oss hem, jävligt nervösa var vi när vi skulle gå av båten hemma i Göteborg. Massa tullvakter och grejer, men det gick bra sån tur var! Sen blev det hem fixa sig och sen körde pappa in oss  igen, gick till Chezz och för festa lite och sen drog vi vidare till Parken! Grymt var det vi träffa Henrik Sjölander, en hockey spelare för Frölunda svin nice och sen var vi inne på vip och grejer! Fick massa grejer gratis och allt var toppen! Jag hade nog min bästa kväll någonsin! Sen när pappa hämta oss så satt han bara och skratta åt mig för jag var så full och babbla på som fan. Sen när vi lämnat av Natta så kommer jag knappt ihåg något men tydligen har jag satt mig i duschen och var på väg att somna och sen bara gått och lagt mig i sängen xD Jävligt grym kväll i alla fall du är grym Natta! Bilder kommer senare! Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Bästa dagen <3<3

2011-02-13 @ 18:18:58
Postat av: cecilia

verkligen <3

2011-02-13 @ 20:36:59
URL: http://ceciliapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0