cooler than me

Haft en super helg med min bästa Natalie! Har även vart med mina bästa Jimmie & Claes & Ida! Mysigt är det med er, men resten av helgen har jag vart med Natta och haft kul! Orkar inte skriva allt vi gjort för det skulle bli så mycket!
Men idag har jag i alla fall varit på båtmässan och pappa & Tommie jätte nice var det! Snacka om att typ känna sig som hemma! Men i Princess 42 kände jag mig som mest hemma! Det är verkligen min drömbåt typ, ska gifta mig med en rik man och köpa en sådan! Haha snacka om att vara sugen, köpte även en tröja där! Så nu är jag nöjd kan lägga upp en bild på den någon dag när jag har tid. Efter båtmässan åkte jag hem till Natta för att hjälpa henne att städa och sen åkte jag och tränade Zumba, kändes hur skönt som helst! Så nu har jag precis lagt mig i sängen efter mys med pappa i soffan med glass, solsidan och time out! Så nu blir det sova är väldigt trött efter denna helgen! Men grym var den. Längtar som bara den tills på fredag! Då blir det redigt nice. Endast 4 dagar kvar till mig födelsedag. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0